Jettel Blog - Telekonomik Çözümler

Jettel Blog

Kategori: Çağrı Merkezi

9 yazı bulundu

Tüm yazıları göster
Yapay zeka, davet merkezlerinde sınıfta kaldı!

Yapay zeka, davet merkezlerinde sınıfta kaldı!

Çin’de gerçekleştirilen yeni bir araştırma, davet merkezlerinde kullanılan yapay zeka takviyeli asistanların verimliliği artırmak bir yana, çalışanların yanılgı yapma oranını ve ger...

Türk Telekom, 2023’te kaç para kazandığını ve abone sayısını açıkladı!

Türk Telekom, 2023’te kaç para kazandığını ve abone sayısını açıkladı!

Türk Telekom, 2023 yılına ilişkin finansal raporunu açıkladı. Böylece firmanın ne kadar kazandığı muhakkak oldu. İşte Türk Telekom abone sayısı....

TurkNet, Yapay Zekâ Takviyeli Yeni Ses Tahlil Aracı Harmony’yi Tanıttı

TurkNet, Yapay Zekâ Takviyeli Yeni Ses Tahlil Aracı Harmony’yi Tanıttı

Şirketlerin müşteri tecrübesini tahlil etme usulleri yapay zekâ ile birlikte süratle değişiyor. Bilhassa davet merkezlerinde toplanan dataların manalandırılması, hizmet kalitesini direkt e...

WhatsApp

WhatsApp'a İşletmelerin Çok İşine Yarayacak Bir Yapay Zekâ Özelliği Geliyor

WhatsApp'a işletmelere yönelik çok faydalı bir özellik geliyor. Bu özellik yapay zekâ ile verilen otomatik iletilere orijinal bir filtreleme fonksiyonu getirecek....

ElevenLabs, Müşteri Temsilcilerini İşsiz Bırakacak Yeni Yapay Zekâsını Duyurdu: Conversational AI 2.0 [Video]

ElevenLabs, Müşteri Temsilcilerini İşsiz Bırakacak Yeni Yapay Zekâsını Duyurdu: Conversational AI 2.0 [Video]

ElevenLabs, yapay zekâ dayanaklı yeni sesli asistanı Conversational AI 2.0'yi duyurdu. Efsane özelliklere sahip olan yapay zekâ, müşteri temsilcilerinin kaygılı düşü olacak üzere görün...

Tüm İşletmeler Neden 0850

Tüm İşletmeler Neden 0850'li Numara Kullanıyor? Sebebini Öğrenince Hak Vereceksiniz

Kurumsal firmalar tarafından arandığınızda ekranınızda genelde “0850” ile başlayan bir numara görürsünüz. Peki bu numaranın neden kullanıldığını biliyor musunuz?...

Yapay Zekâ Çağrı Merkezinin Hacklenmesi Sonucu Milyonlarca Kullanıcı Verisi Sızdırıldı!

Yapay Zekâ Çağrı Merkezinin Hacklenmesi Sonucu Milyonlarca Kullanıcı Verisi Sızdırıldı!

Orta Doğu merkezli bir yapay zekâ destekli çağrı merkezinin hacklenmesi sonucunda milyonlarca kullanıcının verisi sızdırıldı....

Call Center Hizmeti Nedir?

Call Center Hizmeti Nedir?

Çağrı trafiğinin en yoğun olduğu şirketler şüphesiz ki çağrı merkezleridir (Call Center). Çağrı merkezleri, firmaların diğer kurumlar ya da şahıslar ile iletişime geçtikleri merk...

Call Center Hizmetini Kullanmanın Avantajları Nelerdir?

Call Center Hizmetini Kullanmanın Avantajları Nelerdir?

Çağrı merkezleri (Call Center) müşteriler ile kurumlar arasındaki en çok kullanılan iletişim köprüsüdür. Şirketler, daha fazla para kazanmak ve müşteri memnuniyetini üst seviyede tut...